logo.png
 
ul. Rakowiecka 25/27
02-517 Warszawa
 
22 443 64 00
 
 
 
22 443 65 00, 22 443 65 01
 
22 443 65 13
 
19115_logo1.png
BEZPIECZENSTWO.jpg
pomoc-prawna.jpg
bannery_260 x 90.png
baner OW 4.png
kadry.jpg
_0011__ Zamówienia.jpg
_0002__ Informator kulturalny.jpg
_0009__ Przetargi.jpg
_0008__ Działalność gospodarcza online.jpg
_0007__ Projekty unijne.jpg
_0010__ Wspólnoty.jpg
_0005__ Informacje oświatowe2.jpg
aktywny.jpg
_0003__ Informacje społeczne i zdrowotne.jpg
srodowisko.jpg
baner_mania.jpg
hdk.jpg
big baner oferta.GIF
grafika
Zmiany w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego od 16 stycznia 2017 r.

Uwaga mieszkańcy, teraz załatwienie spraw związanych z parkowaniem w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego będzie jeszcze prostsze. Od 16 stycznia będzie można to zrobić szybko i o dogodnej dla siebie porze we wszystkich Punktach Obsługi Pasażerów ZTM.

Dziś do dyspozycji mieszkańców są cztery POP-y: metro Dworzec Wileński, metro Świętokrzyska, ZTM przy ul. Żelaznej 61 i metro Rondo ONZ. Od 16 stycznia dołączą do nich pozostałe Punty Obsługi.

W sumie to 21 miejsc w różnych punktach miastach, czynnych w dogodnych godzinach. Jednocześnie przypominamy, że punkty ZDM przy ul. Chmielnej 120 i ul. Nowogrodzkiej 43 (Urząd Dzielnicy Śródmieście) zostały zamknięte.

Co możesz załatwić w POP?

W Punktach Obsługi Pasażera ZTM można załatwić sprawy związane z wydawaniem abonamentów mieszkańca (wyrobienie abonamentu mieszkańca uprawniającego do parkowania w pobliżu miejsca zamieszkania, dokonanie opłaty za wydanie abonamentu gotówką lub kartą). Można też złożyć reklamacje (w formie pisemnej) dotyczące opłat dodatkowych za brak opłaty parkingowej (reklamacje są następnie przekazywane do rozpatrzenia przez ZDM).

UWAGA! W Punkcie Obsługi Pasażera nie ma możliwości dokonania opłaty skarbowej w przypadku czynności związanych z wyrobieniem abonamentu na podstawie pełnomocnictwa. Opłatę taką można dokonać np. poprzez przelew internetowy na nr konta : 54 1030 1508 0000 0005 5003 6045.

Lista Punktów Obsługi Pasażera ZTM:

  1. Żelazna 61 (siedziba ZTM, pon. - pt.: 7:00 - 20:00)
  2. Lotnisko Chopina (pon. - niedz.: 07:00 - 20:00)
  3. Dworzec Wschodni – Lubelska (pon. - pt.: 7:00 - 20:00)
  4. Dworzec Centralny (pon. - niedz.: 6:00 - 22:00)
  5. Dworzec Zachodni (pon. - niedz.: 7:00 - 20:00)
  6. C.H. Blue City (pon. - niedz.: 11:00 - 19:00)
  7. Metro Imielin - linia M1 (pon. - pt.: 7:00 - 20:00)
  8. Metro Służew - linia  M1 (pon. - pt.: 07:00 - 20:00, sob.: 8:30 - 15:30)
  9. Metro Centrum - linia M1 (pon. - pt.: 7:00 - 20:00, sob.: 07:00 - 20:00)
  10. Metro Centrum 2 - linia M1 (pon. - pt.: 12:00 - 19:00)
  11. Metro Świętokrzyska - linia M1 (pon. - pt.: 7:00 - 20:00)
  12. Metro Świętokrzyska 2 - linia M2 (pon. - pt.: 12:00 - 19:00)
  13. Metro Ratusz-Arsenał - linia M1 (pon. - pt.: 7:00 - 20:00, sob.: 9:00 - 16:00)
  14. Metro Dworzec Gdański - linia M1 (pon. - pt.: 07:00 - 20:00)
  15. Metro Plac Wilsona - linia M1 (pon. - pt.: 7:00 - 20:00)
  16. Metro Marymont - linia M1 (pon. - pt.: 12:00 - 19:00)
  17. Metro Młociny - linia M1 (pon. - pt.: 07:00 - 20:00, sob.: 09:30 - 16:30)
  18. Metro Rondo ONZ - linia M2 (pon. - pt.: 12:00 - 19:00)
  19. Metro Nowy Świat-Uniwersytet - linia M2 (pon. - sob.: 12:00 - 19:00)
  20. Metro Stadion Narodowy - linia M2 (pon. - sob.: 12:00 - 19:00)
  21. Metro Dworzec Wileński - linia M2 (pon. - pt.: 07:00 - 20:00, sob.: 08:00 - 15:00)

Sprawy związane z wydaniem Karty N+, Karty Honorowej i Karty Powstańca można nadal załatwiać w siedzibie ZDM przy ul. Chmielnej 120.

Wyślij link mailem
PDF
Drukuj
Powrót
kontakt
KONKURS.png
ban-1c.png
ban-2c.png
ban-3.png
ban-zamowienia-publiczne.png
ban-5.png
ban-system-kolejkowy2.png
epuap.png