ul. Rakowiecka 25/27
02-517 Warszawa
 
22 443 64 00
 
 
 
22 443 65 00, 22 443 65 01
 
22 443 65 13
 
Wyślij link mailem
grafika
Zmiany organizacji pracy urzędu na Mokotowie
Opublikowano: 15.04.2020
Zmiany organizacji pracy urzędu Koronawirus –najnowsze informacje Koronawirus - jak postępować?
Ogranicz wizyty w urzędach – złóż wniosek elektronicznie Dowody osobiste, meldunki, rejestracja pojazdów, prawa jazdy - ważne! Podatki i opłaty lokalne
Funkcjonowanie placówek oświatowych Nieodpłatna pomoc prawna i świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego Zmiany w funkcjonowaniu punktów Urzędu Dzielnicy Mokotów przy ul. Sieleckiej 10 oraz Dąbrowskiego 7

Informujemy, że Urząd Dzielnicy Mokotów wznowił załatwienie wszystkich spraw i zapewnia pełną obsługę mieszkańców.

Należy jednak wcześniej telefonicznie umówić się na wizytę (telefony podane są poniżej).

Zachęcamy do korzystania z telefonicznych i elektronicznych form kontaktu. Prosimy o zrozumienie, a jednocześnie dziękujemy za dotychczasowa postawę. Działania te są podejmowane w związku z rozprzestrzenieniem się zakażeń koronawirusem.

Urząd Dzielnicy Mokotów pracuje codziennie w godz. 8.00 - 16:00.

Bez wcześniejszego umawiania można złożyć dokumenty do urzędu w Punkcie Kancelaryjnym przy Stanowisku Informacji w siedzibach przy Rakowieckiej 25/27 oraz Wiktorskiej 91A.

  • Przyjmowanie dokumentów w tych punktach odbywa się tylko na zasadach kancelaryjnych.
  • Punkt informacyjny udziela podstawowych informacji i może wydać druki do wypełnienia.
  • Nie ma możliwości wypełniania druków na terenie urzędu lub przy stanowisku kancelaryjnym.

Do urzędu zostanie wpuszczonych tyle osób, ile jest czynnych stanowisk. Pozostałe osoby proszone są o oczekiwanie w kolejce na zewnątrz budynku.

Informacja ogólna Urzędu Dzielnicy Mokotów

Umawianie wizyt do stanowisk obsługi bezpośredniej Wydziału Obsługi Mieszkańców Rakowiecka 25/27

  • Składanie wniosków, deklaracji, pism z zakresów: architektury, infrastruktury, nieruchomości, gospodarki odpadami, świadczeń społecznych (500+, 300+) tel. (22) 325 46 40 lub 325 46 41

Umawianie wizyt do stanowisk obsługi bezpośredniej Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich – Rakowiecka 25/27

  1. Zameldowanie na pobyt stały, składanie wniosków o wydanie dowodu osobistego - (22) 443 63 80, 443 63 81
  2. Zameldowanie na pobyt czasowy, wniosek o nadanie numeru PESEL - (22) 443 63 84
  3. Odbiór dowodu osobistego – bez umawiania, jeśli otrzymano informację, że dowód jest do odbioru
  4. Zaświadczenia z akt ewidencji ludności i dowodów osobistych – (22) 443 63 83

Umawianie wizyt do stanowisk obsługi bezpośredniej Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich – Wiktorska 91A

  1. Rejestracja pojazdów (wszystkie rodzaje spraw) - (22) 443 65 02, 443 65 03, 443 64 67,
  2. Prawa jazdy (wszystkie rodzaje spraw) - (22) 443 63 97, 443 63 56,

Umawianie wizyt do stanowisk obsługi bezpośredniej Wydziału Działalności Gospodarczej – Rakowiecka 2B

W kasie Urzędu będzie można dokonać tylko płatności kartą i tylko związanej z załatwianą sprawą, na którą umówili się Państwo telefonicznie.

Rekomendujemy wcześniejsze wykonywanie koniecznych płatności przelewami na rachunki bankowe przypisane do poszczególnych tytułów płatności, dostępne na stronie mokotow.waw.pl

W pozostałych sprawach można zasięgnąć informacji telefonicznej pod poniższymi numerami telefonów.

Odpady komunalne

Ochrona środowiska

Przekształcenia użytkowania wieczystego we własność

Oświata

Sprawy księgowe dot. wieczystego użytkowania gruntu

Sprawy księgowe dot. dzierżaw i zajęcia pasa drogowego

Sprawy księgowe dot. odpadów komunalnych

Sprawy księgowe dot. zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Zasoby lokalowe

Dodatki mieszkaniowe i energetyczne

Sprawy społeczne

Świadczenia rodzinne, wychowawcze i alimentacyjne

Za utrudnienia przepraszamy.

Miejskie Centrum Kontaktu:

Informacje dotyczące funkcjonowania Warszawy w czasie epidemii koronawirusa znajdują się na stronie warszawa19115.pl (link otwiera się w nowym oknie)

PDF
Drukuj
Powrót
kontakt