ul. Rakowiecka 25/27
02-517 Warszawa
 
22 443 64 00
 
 
 
22 443 65 00, 22 443 65 01
 
22 443 65 13
 
Wyślij link mailem
grafika
Zmiany organizacji pracy urzędu na Mokotowie
Opublikowano: 11.03.2020

Zmiany organizacji pracy urzędu * Koronawirus – ważne informacje o pracy urzędu * Podatki i opłaty lokalne - podatek od nieruchomości – odroczenie płatności lub raty * Ogranicz wizyty w urzędach – złóż wniosek elektronicznie * Koronawirus - jak postępować? * Zamknięte domy kultury, OSiR, Biblioteka i MCIM * Dowody osobiste, rejestracja pojazdów, prawa jazdy - ważne! * Zajęcia w szkołach i przedszkolach zawieszone! * Rekrutacja w trakcie zawieszenia zajęć * Nieodpłatna pomoc prawna i świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego czasowo zawieszona * Zmiany w funkcjonowaniu punktów Urzędu Dzielnicy Mokotów przy ul. Sieleckiej 10 oraz Dąbrowskiego 71 * Pomoc sąsiedzka – Twój gest ma znaczenie


Szanowni Mieszkańcy!

Informujemy, że w związku z ograniczeniami wynikającymi ze stanu epidemii obowiązującymi na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, od 6 kwietnia 2020 r. - do odwołania KASY w Urzędzie Dzielnicy Mokotów będą NIECZYNNE

Ewentualne konieczne płatności należy dokonywać przelewami, poprzez systemy bankowości elektronicznej, na rachunki bankowe przypisane do poszczególnych tytułów płatności, dostępne na stronie głównej internetowej Urzędu Dzielnicy Mokotów

Więcej informacji

W każdy poniedziałek, do odwołania, w zakresie obsługi mieszkańca - Urząd Dzielnicy Mokotów pracuje do godz 16:00!

Do urzędu zostanie wpuszczonych tyle osób, ile jest czynnych stanowisk. Pozostałe osoby proszone są o oczekiwanie w kolejce na zewnątrz budynku.

Prosimy o zrozumienie, a jednocześnie dziękujemy za dotychczasowa postawę.

Wydział Obsługi Mieszkańców działa jako kancelaria do przyjmowania dokumentów.

Działania te są podejmowane w związku z rozprzestrzenieniem się zakażeń koronawirusem.

Zachęcamy do korzystania z przelewów pieniężnych, przełożenia osobistej wizyty w urzędzie i korzystania z telefonicznych i elektronicznych form kontaktu.

Informacja ogólna 

Odpady komunalne, ochrona środowiska

Przekształcenia

Oświata

Sprawy księgowe dot. wieczystego użytkowania gruntu

Sprawy księgowe dot. dzierżaw i zajęcia pasa drogowego

Sprawy księgowe dot. odpadów komunalnych

Sprawy księgowe dot. zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Zasoby lokalowe

Dodatki mieszkaniowe i energetyczne

Sprawy społeczne

Świadczenia rodzinne, wychowawcze i alimentacyjne

  • Referaty Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych ograniczyły funkcjonowanie:

    • Punkt przy ul. Dąbrowskiego 71 będzie przyjmował mieszkańców we wtorki
      w godz. 8.00 – 12.00. tel. 22 443 67 62; 22 443 67 64; 22 443 67 69; 22 325 46 48.
    • Punkt przy ul. Sieleckiej 10 będzie przyjmował mieszkańców w środy w godz. 8.00 – 12.00. tel. 22 443 67 58; 22 443 67 53; 22 443 67 55; 22 443 67 50; 22 443 67 57.

Za utrudnienia przepraszamy.

Miejskie Centrum Kontaktu:

PDF
Drukuj
Powrót
kontakt