ul. Rakowiecka 25/27
02-517 Warszawa
 
22 443 64 00
 
 
 
22 443 65 00, 22 443 65 01
 
22 443 65 13
 
Wyślij link mailem
grafika
Organizacja pracy urzędu dzielnicy Mokotów w czasie pandemii
Opublikowano: 07.05.2021
Zmiany organizacji pracy urzędu Koronawirus –najnowsze informacje Koronawirus - jak postępować?
Ogranicz wizyty w urzędach – złóż wniosek elektronicznie Dowody osobiste, meldunki, rejestracja pojazdów, prawa jazdy - ważne! Podatki i opłaty lokalne
Funkcjonowanie placówek oświatowych Nieodpłatna pomoc prawna i świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego Zmiany w funkcjonowaniu punktów Urzędu Dzielnicy Mokotów przy ul. Sieleckiej 10 oraz Dąbrowskiego 7


Urząd Dzielnicy Mokotów pracuje codziennie w godz. 8.00 - 16:00.

Obsługa klienta jest prowadzona we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd - wyłącznie po uprzednim umówieniu wizyty:

  • przez system rezerwacji internetowych (rezerwacje.um.warszawa.pl)
  • telefonicznie (telefony poniżej)
  • mailowo (adresy poniżej)

Kasy Urzędu działają normalnie - przyjmowane są wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi. Rekomendujemy wcześniejsze wykonywanie koniecznych płatności przelewami na  rachunki bankowe przypisane do poszczególnych tytułów płatności, dostępne na głównej stronie internetowej Urzędu Dzielnicy Mokotów.

Bez wcześniejszego umawiania można złożyć dokumenty do urzędu w Punkcie Kancelaryjnym przy Stanowisku Informacji w siedzibach przy Rakowieckiej 25/27 oraz Wiktorskiej 91A.

  • Przyjmowanie dokumentów w tych punktach odbywa się tylko na zasadach kancelaryjnych.
  • Punkt informacyjny udziela podstawowych informacji i może wydać druki do wypełnienia.
  • Nie ma możliwości wypełniania druków na terenie urzędu lub przy stanowisku kancelaryjnym.

Do urzędu może wejść tyle osób, ile jest czynnych stanowisk. Pozostałe osoby proszone są o oczekiwanie w kolejce na zewnątrz budynku.


Informacja ogólna Urzędu Dzielnicy Mokotów

Umawianie wizyt do stanowisk obsługi bezpośredniej Wydziału Obsługi Mieszkańców Rakowiecka 25/27

  • Składanie wniosków, deklaracji, pism z zakresów: architektury, infrastruktury, nieruchomości, gospodarki odpadami, świadczeń społecznych (500+, 300+) tel. (22) 325 46 40 lub 325 46 41

Umawianie wizyt do stanowisk obsługi bezpośredniej Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich – Rakowiecka 25/27

  1. Zameldowanie na pobyt stały, składanie wniosków o wydanie dowodu osobistego - (22) 443 63 80, 443 63 81
  2. Zameldowanie na pobyt czasowy, wniosek o nadanie numeru PESEL - (22) 443 63 84
  3. Odbiór dowodu osobistego – bez umawiania, jeśli otrzymano informację, że dowód jest do odbioru
  4. Zaświadczenia z akt ewidencji ludności i dowodów osobistych – (22) 443 63 80

Umawianie wizyt do stanowisk obsługi bezpośredniej Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich – Wiktorska 91A

  1. Rejestracja pojazdów (wszystkie rodzaje spraw) - (22) 443 65 02, 443 65 03, 443 64 67,
  2. Prawa jazdy (wszystkie rodzaje spraw) - (22) 443 63 97, 443 63 56,

Umawianie wizyt do stanowisk obsługi bezpośredniej Wydziału Działalności Gospodarczej – Rakowiecka 2B

W kasie Urzędu będzie można dokonać tylko płatności kartą i tylko związanej z załatwianą sprawą, na którą umówili się Państwo telefonicznie.

Rekomendujemy wcześniejsze wykonywanie koniecznych płatności przelewami na rachunki bankowe przypisane do poszczególnych tytułów płatności, dostępne na stronie mokotow.waw.pl

W pozostałych sprawach można zasięgnąć informacji telefonicznej pod poniższymi numerami telefonów.

Odpady komunalne

Ochrona środowiska

Przekształcenia użytkowania wieczystego we własność

Oświata

Sprawy księgowe dot. wieczystego użytkowania gruntu

Sprawy księgowe dot. dzierżaw i zajęcia pasa drogowego

Sprawy księgowe dot. odpadów komunalnych

Sprawy księgowe dot. zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Zasoby lokalowe

Dodatki mieszkaniowe i energetyczne

Sprawy społeczne

Świadczenia rodzinne, wychowawcze i alimentacyjne

Za utrudnienia przepraszamy.

Obsługa klientów UD Mokotów

Miejskie Centrum Kontaktu:

Informacje dotyczące funkcjonowania Warszawy w czasie epidemii koronawirusa znajdują się na stronie warszawa19115.pl

PDF
Drukuj
Powrót
kontakt